środa, 3 marca 2010

sezon...

...komunijny czas zacząć. Tym bardziej, że w tym roku to już komunia mojego osobistego dziecka. Zaproszenia miały być proste i uwzględniać potrzeby ośmiolatki...stąd złoty napis (wrrry). Po kilku niezbyt udanych próbach i radach dziewczyn z forum chyba zostaną takie


A i jeszcze powstał wpis do albumu domowędrującego, który miał łączyc w sobie dwa wyzwania.
Forumowe:
1. serduszko (niekoniecznie czerwone)
2. kropki ( akrylowe, rosa, kropki kleju itp.)
3. co najmniej trzy warstwy ( znaczy kartka na kartce)
4. stempelek
Art Piaskownicowe wg Tim
- dwuznaczny tekst
- samodzielnie zrobiony element
- trzy kolory
- drucik lub koronka
- rub-ons lub stemple
no i prawie
mi się udało, tylko, że zdjęcia zbyt pózno zrobiłam i na wyzwanie piaskownicowe nie zdążyłam :-(
Ale zabawa była a postać mamy bez głowy Zuzanka dla mnie wykonała ;-)


a na koniec informuję, że działa nowa grupa wyzwaniowa (która bardzo mi się podoba)i obiecuję do nich zerkać to craft-imaginarium

1 komentarz: