poniedziałek, 17 stycznia 2011

Blue Monday

czyli smutny poniedziałek.
Dla mnie nie znajduje potwierdzenia - szczególnie dzisiaj :-)
Po pierwsze wyrobiłam się z wyzwaniem do Twórczego Pokoju (wyzwanie #17 - temat proponuje Jaga)
Inspiracją był piękny wiersz:
"- Czy wiesz co to miłość? - Miłość, mój kochanku,
Dwóch serc harmonia, pierwszy uśmiech w życiu,
Słonce wschodzące w dni naszych poranku,
Fiołek kwitnący w ukryciu.
- O! moja droga, ty nie znasz miłości;
Miłość w tem życiu krotka złudzeń chwilka,
Jeden sen piękny na kwiatach młodości,
Bóstwo na skrzydłach motylka. "

[G. Zieliński]


Po drugie dotarła do mnie cudowna paczka - wygrana City Crafter Challenge Blog ~ week 36 Vintage Christmas.
Siedzę sobie i macam, macam, macam. Oczy się cieszą a głowa już kombinuje jakby to wykorzystać:-)

Ale wiem, że nie dla każdego ten poniedziałek był miły :-( i trzymam kciuki za lepsze jutro...


6 komentarzy:

  1. Kartka cudo!!!! Dzięki za udział w wyzwaniu:)) Nagroda mniam, mniam.
    Pracuj, pracuj, wykorzystaj ferie na maksa! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna! gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macaj,macaj,a potem stwórz z tego jakieś bóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka,dopieszczona w każdym skrawku.
    Prezenty królewskie.
    Małgosia ,,piekny banerek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu:))
    nagroda...marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka,bardzo mi sie podoba i oczywiscie gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń