poniedziałek, 3 stycznia 2011

poniedziałek...

i koniec przerwy w wyzwaniach Scrapujących Polek :-)
Dzisiaj rusza altered art #33, w którym pastwimy się nad kalendarzem ;-)
Mój był zwyklakiem dodanym do gazety, a teraz jest moim osobistym zwyklakiem, którego bardzo lubię :-)
Przód

tył


Wydrukowałam sobie część papierów z zestawu digi "GRETA DeLuxe", który dostałyśmy jako DT w prezencie a ich autorem jest Karola :-)
A ponieważ digi jest ciągle dla mnie wielką magią i ruszam się całkiem po omacku szczególnie w Corelu...więc tylko skromnie powstał jeden wytwór


Zmykam, życząc udanego początku tygodnia!

8 komentarzy:

  1. Jesteś wielka! Ja nawet nie ruszyłam prezentu:(
    Kalendarz wyszedł rewelacyjnie, a i digiscrapowi doprawdy niczego nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kalendarz bardzo ladny.. dziewczecy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój kalendarz ma dwa oblicza, ale oba są śliczne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz. Ja wlasnie dzis wybiram sie po kalendarze do księgarni i będę je ozdabiać sobie ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kalendarz!na temat scrapka sie nie wypowiem..dla mnie to czarna magia a juz o metodzie digi nie wspominając!/ośliniłam ekran../

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie bardzo pierwszy kalendarz.
    Małgosiu szczęśliwego Nowego roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kalendarz, a digi cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kalendarz super ale digi rewelka:)poproszę o jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń