środa, 17 sierpnia 2011

AAA i M...

W piękny słoneczny dzionek gościłam Asię z synami, Agnieszkę i Anię...
Dzięki dziewczyny za wspólne scrapowanie, kolorowanie i ploty. Foty w dużym skrócie...
3 X A...


Lewa Rączka - Kolorowanka - Ania w akcjii






Asia - zrobiła dla mnie scrapa i zmierzyła się z kolorowaniem wędkarza...


Aga rzuciła wyzwanie i scrapowałyśmy identyczne zdjęcia (co nie przeszkodziło Jej machnąć jeszcze jednego skrapa...ot mimochodem)




a tu dumna prezentacja dzieł naszych


Jest jeszcze jedno tajemnicze zdjęcie...ale ciiiiii ono będzie tematem scrapa "Dwa H na K "...
Dzięki dziewczyny za cudowny dzień :-)

7 komentarzy:

  1. O jaaaaaaaaaaaaa, ja też chcę!!!!!!!!!! Ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosik dziekujemy raz jeszcze:)fotorelacja przeurocza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaa! zazdroszcze i ja.... chetnie bym poudzielala sie skrapowo w takim doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm spotkanie na szczycie.... ale Wam fajowo :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, pezentacja dzieł jakby ucięta :D Cudnie było! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę fajnego spotkania w tak doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo nie! widać moją paskudną nieozdobioną puszkę - wstyd na całego ;-) wzruszające popołdunie, bo scrapowałaś scenkę z moim synem, ciocie jadą tandem by Janek miał szansę być najbardziej oscrapowanym dzieckiem w Polsce? ja się sama zaprezentuje na moim blogu z pracami - będzie niespodzianka

    OdpowiedzUsuń