czwartek, 30 grudnia 2010

tak miło...

kończy się ten rok :-) Moja Kartka wygrała 36 wyzwanie na City Crafter Challenge Blog. Jestem dumna :-)
Szczególne podziękowania dla UHK bo gdyby nie jej cudna praca, moja pewnie by nie powstała.

A dzisiejszą inspiracją była niezwykła praca Betik więc i ja przyłączę się do 37 Stamp it Out na City Crafter Challenge Blog
Wymogiem było użycie stempli :-)




Uwielbiam tego motyla :-)

A i obiecałam liftnąc rożek Gosi :-) Bardzo mi się spodobał. Mój ma inny kształt, zawiera słodkości i jest przeznaczony dla pewnej panienki.




13 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! No to rządzimy na City Crafter!!!
    Rożek słodki tak jak zawartość:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz, pooglądałam sobie i gratulacje, karteczka w świątecznych klimatach śliczna, z resztą nie ona jedna:)))Ta z motylkiem również:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka. Nie posiadam stempli i z zazdroscią patrzę na takie pracę jak twoja.
    Życzę dużo słodkich chwil (jak słodyczy w tym rożku) w 2011 roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo cudo i ten rożek również - tez bym taki chciała :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!!! rożek też cudny, bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki wielkie ,w pełnie zasłużyłaś na to wyróżnienie!!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)) Motylowa świetna ale rożek bajeczny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. This is just gorgeous, thanks for sharing it with us at CCCB, good to see you here again!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh so pretty ... you are very talented ... thanks for joining us again at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  10. These are some beautiful creations you have here.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  11. Such lovely work! Thank you for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, a szczęśliwa kartka sprawiła mi wiele radości :-)))))

    OdpowiedzUsuń